BlurredMind

Alla inlägg den 27 november 2015

Av blurredmind - 27 november 2015 04:30

Det kokar inom mig, så arg är jag.
Om det jag såg nu när du somnade stämmer, om mina aningar stämmer. Då blir det allt ett fanskap du skall få på dig.
Hur kan detta hända om och om igen under min näsa.
Som alla andra människor gör med sina nära, så tror jag likt förbannat på dig.
Om detta är sant, då kommer ord flyga hej vilt.
Du skall konfronteras som så många gånger förr.
Den här gången kommer det dock sluta annorlunda.
Ut du skall ut ur mitt liv. Ditt falska svin.
Åh så det kokar inom mig!
Dagen och datumet då du smög mig bakom ryggen, stämmer precis in då jag vart bortrest. Klart att man tar sin frihet till fånga då.
För jag stryper dig verkligen med alla gånger jag har litat på dig!
Du får verkligen inget utrymme att vara för dig själv. För hur kan man få det när vi sitter åtskiljda dagarna i enda.
Varför smusslar du? Varför raderar du saker så klumpigt? Det smyger sig upp ändå. Du kan ju inte bara lämna datorn på. Med just det samtalet, just det medeladet lite halvt undangömt.
Om det är dina kompisar så fine.
De du pratar med annars har jg inte haft något emot.
Men att ta tillfället i akt då jag inte är hemma med något annat. Dra åt pipsvängen om det stämmer.

Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards