BlurredMind

Alla inlägg den 8 november 2015

Av blurredmind - 8 november 2015 02:36

Uttaget sitter på väggen mittemot mig, vid midjenivå.
På andra sidan sitter jag på toastolen med mobilen.
Mittemellan sträcker sig den just precis lagom långa sladden. Den som förser min kära mobil med ström.
Jag sitter här för att jag dels behövde gå på toa och dels var törstig. Och nej jag dricker inte ur toastolar.
Nu väntar jag bara på att mobilen skall få tillräckligt mycket liv. SI så där 65-70% hade varit lagom.
Min kära vän vars toalett jag beslagtagit sover så sött.
Vi hade en välbehövd pratkväll. Bara träffas, prata ut, prata om, ta en paus och spontansjunga med i bakgrundsmusiken. Sedan prata igen.
Mycket goda skratt, väldigt efterlängtat.
Vi är så bekväma med varandra. Eftersom vi skapat våra personligheter tillsammans.
Lika som bär, olika som dag och natt.

Så vänlig och varm som jag är, satte jag in en ny toarulle i hållaren.
Ibland händer det TROTS att det inte var jag som tog slut på den. Generös är jag allt.

Nu är procenten på 78, jag ger mig.
Det räcker för lite kvällsunderhållning på ansiktsboken tills jag faller in i sömn.

Godnatt, dröm sött!

Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards