BlurredMind

Direktlänk till inlägg 17 januari 2017

Fy fan

Av blurredmind - 17 januari 2017 00:05

Han ligger där och trycker än.
Djupt inpräntad i mitt inre.
Jag tycker inte om det, jag vinner inget på det.
Han irriterar och skaver. Det finns inga medel som hjälpt.
Det har blivit bättre, genom alla år som gått.
Men se på fan han finns kvar där än.
Kommer det att släppa? Låt det göra så snart.
Han styr inte min vardag, han inkräktar inte på mina val.
Dock smäller det till i hjärtat varje gång jag ser hans leende. Varje gång jag läser hans namn eller hör hans röst.
Det tar mycket energi till att stå kvar orubbad på benen.
Vad är allt det här? Hur kan det vara möjligt att han finns kvar, med sådan kraft. Sådan kraft som lämnar mig kippandes efter luft.

Det vi hade var fint. Men det var kort. Jag som ung förstorade varje sekund.
Egentligen fanns där inget att ta fasta på.

Jag är lika förbluffad varje gång hjärtat slår till.
Det är en bitterljuv smärta och oändlig längtan som bultar åt hans håll.
Samtidigt som jag vill glömma känslan och känna mig fri. Samtidigt kan jag inte annat än att drömma om hans famn, hans läppar, hans ögon.

Fy fan.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blurredmind - 23 oktober 2017 00:53

Jag rockade loss på löpbandet idag till Sean banans Copacabanana. Inget var omöjligt under dessa minuterar. Det var som att jag blev besatt. Allt fungerade så rytmiskt väl med mina steg och jag fick en väldans feeling. På löpbandet har man ett föns...

Av blurredmind - 5 juni 2017 19:47

I bilen på mataffärens parkering. Utan att veta varför jag har tagit mig hit. Jag behöver inte handla. Varför jag är tom i skallen med en nedstämd känsla är också ett mysterium. Dagen på jobbet har gått över förväntan bra. Skrattat och känt glädj...

Av blurredmind - 4 juni 2017 23:57


Det är fantastiskt hur tomt det kan bli i huvudet, när man väl skall anstränga sig. Såhär på kvällskvisten tänker man på alla världsliga ting. Gamla minnen flyger en upp i ansiktet. Enastående lösningar till förra seklets problem stryker förbi. S...

Av blurredmind - 7 februari 2017 21:08

Argh, jag vill hitta på något! Sitter i bilen på en parkering och frustrerar sönder. Jag skall vara ledig 2 dagar framöver. Så jag har tid att sysselsätta mig med något. Men det är just nu, som jag vill hålla igång! Jag vill vara aktiv, jag vill ...

Av blurredmind - 10 september 2016 00:27

Skall upp vid 6 i morgon för att jobba. Blir delad tur, inte så uppmuntrande. Men snart är imorgon också över. Det går ju fort. Livet traskar på snabbt. Och jag är inte ens klar med hälften utav allt jag någonsin påbörjat. Fortfarande kan mina k...

Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards