BlurredMind

Alla inlägg den 9 november 2015

Av blurredmind - 9 november 2015 14:01

När skall man börja uppskatta sitt liv?
När skall man inse, detta är mitt liv?
Och när skall man förstå, att åren går fort?

Jag tycker fortfarande illa om mig själv. Det har jag insett.
Att tiden går fort börjar man märka mer och mer.

Dessa tabeller som visar hur mycket tid, hur många år man spenderar utav sitt liv på att sova.
De stör mig inte, för att kunna må bra måste jag sova. För att vila ut mig måste jag sova.

Det som är frustrerande är hur jag kan sitta och inte göra ett skit om dagarna.
En spark i ändan och hård kritik. Någon som pressar en till max, för att sedan kunna tämja ut den gränsen.

Lev inte lite, lev nu och mycket för helvete.


Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards