BlurredMind

Alla inlägg under augusti 2016

Av blurredmind - 16 augusti 2016 15:45

Det var ett tag sedan

Vad fan har man hittat på sen sista inlägget, jo jag har haft ett liv.

Det känns alltid så krystat att skriva texer här.

Om det har att göra med att det är på dator, internet, så andra kan läsa.. vet ej.

Något gör att det känns krystat.

Penna och papper varianten är inte heller särskillt lyckad, men detta går trögre.

 

Så skall man komma på ett bra ämne att skriva om. Tummen upp det blir alltid bra.

Alltid lika skit...bra.

 

Det är bara synd. Att det skall kännas jobbigt.

Personligen vill jag inte hoppa fram med "Tja Tja bloggen!"

"Detta har jag gjort den senaste halvtimmen."

Folk trivs säkerligen med det. Varför skulle man annars göra det?

Men jag är inte en i "Titta på min frukostmacka" gruppen.

 

Skiter fullständigt i om någon har tagit en 30 minuters längre promenad idag än igår.

Om vädret var tråkigt, därför inga roliga planer.

Inlägg med bara den sortens innehåll ger mig inget.

Nu har man fått skriva av sig.

Bra för mig.

 

Vad har jag nu gjort?

 

Blindtarmen är borta: Den var dålig och ville inte längre sammarbeta.

Sommarvikariatet är över: Trevliga veckor i hemtjänsten.

Min vän som varit inneboende: Har flyttat till sitt livs kärlek.

Storrensning i källaren: Många fyllda lass till second Hand.

Toastolen läcker: Den har gått i sönder, ny beställd.

 

Mer har säkerligen skett. Dock sviker minnet med att uppdateras.

Allt som kommit ur mig nu, stinker troligen av bitterhet.

Men jag mår bra. Så bra man kan med tre titthål i magen.  

 

Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards