BlurredMind

Alla inlägg under februari 2017

Av blurredmind - 7 februari 2017 21:08

Argh, jag vill hitta på något!
Sitter i bilen på en parkering och frustrerar sönder.
Jag skall vara ledig 2 dagar framöver. Så jag har tid att sysselsätta mig med något.
Men det är just nu, som jag vill hålla igång! Jag vill vara aktiv, jag vill leva.
Det är inte träning jag syftar på. Utan bara göra något annat än att sitta i soffan, framför en film.
Jag hade egentligen planer för idag. Men de blev inställda. Kanske därför jag är så pass uppretad. Jag var helt inställd på att umgås. Hitta på skit. Skratta, prata, bara få njuta.
Klockan är hyfsat mycket och vädret är inte inbjudande till ens en promenad.
Men fan vad jag vill!! Bara komma ut ur min vardagsbubbla.
Vart skall jag ta vägen med min energi. Inte skall jag hem nu iallafall. Dit vill jag inte, då blir jag slapp och slö, framför allt deppig utav det sen.
Jag tänker igenom min lista med vänner, för roligt umgänge.
Dock, så är det ju bara tisdag.... Och det är sent...
Åter igen vart skall jag ta vägen?!

Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards