BlurredMind

Alla inlägg den 15 november 2015

Av blurredmind - 15 november 2015 18:56

Huttrade och frös gjorde man, då man satt i baksätet.
Bilen var gammal och hade sett bättre dagar.
Allt skramlde när motorn drogs igång.
Fläktarna väste ut hård och kall luft.
Kopplingen lät värre än när asfalt skyfflas bort.
Men den gamla skrothögen hade minnen. Den hade historier att dela.
Den hade avtryck utav liv.
Kaffefläckarna i filt taket.
Ett bevis på överraskning om en önskad graviditet.
Hålet under golvmattan.
Ett märke efter frustrationen av att förlora ett liv.
Det sönderslitna sätet.
Favoritplatsen för en viss massiv fyrbent vän.
Sprickan i dörren.
Då frakten utav partytälts stängerna gick överstyr.
Bulan i handskfacket.
En för stor och livfull hemlighet som skulle bevaras ifrån polisen.
Tillsist den lömska veven till fönstrutan.
Där paniken slog in, på väg in till biltvätten då fönstret stod öppet.

Allt detta är iallafall vad man vill tänka sig.
Då man köpt sin första bil, med alla skavanker inräknat.
Händelseförloppet får man hitta på själv, men något har hänt där i bilen.


Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards