BlurredMind

Alla inlägg den 19 juli 2015

Av blurredmind - 19 juli 2015 15:25

Då skall man strax dra iväg, blir bio i afton.

Igår blev det en känslofylld dag. Det kom oväntat och blev intensivt.

Allt slutade bra till sist, om det nu blev avsutat..

Det vart massa fågor, massa svar, en hel del gråtande och mycket tvivel.

Framtiden kom på tal, vilket blev till huvudämnet senare.

Det hela handlade om min relationstatus.

Än så länge är den oförändrad.

We are still going strong.

All mög vi sitter i nu, det kan vi inte göra något åt.

Utan lösningarna ligger längre fram i tiden, eftersom att våran situation är knepig.

Kvällen igår hade ett fint slut. Vi tittade på en film tillsammans på det gamla goda viset.

Alltså vi gick och hyrde.

Idag får minionerna rädda våran usla vardag.

Igentligen skall jag växa upp, men jag skiter i det till en viss del.

Ett vuxet beteende med sinnet av en omogen unge.

Ibland som när jag skriver nu babblar jag bara ut.

Det är sammanhängade för mig iallafall.

 


Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards