BlurredMind

Alla inlägg den 17 juli 2015

Av blurredmind - 17 juli 2015 00:21

En liten varning!

Börja inte jobba på second hand.

Du spenderar mer än du tjänar.

Att ha första ching på allt är både frestande, något fantastiskt, samt en förbannelse.

Om man inte har goda hämningar kan det lätt sluta med att man springer hem med allt.

Jag har varit nära ett par gånger..

Sommarjobbet är faktiskt fantastiskt, det passar mig i alla fall.

Det finns en enda hake, jag är dammallergiker.

Och jag skall säga att det kan vara ett rent helvete där ibland.

Allt damm som flyger omring.

För att undvika att andas in allt, gör jag en liten grimas.

Jag viker upp överläppen så den trycker emot näsan.

Inte för att det lär förhindra mitt intag utav damm, men i min hjärna är det en utmärkt metod.

Radion står på hela tiden i butiken. Vilket underlättar dagen något enormt.

Musik som man kan sjunga med till och dansa lite då tillfället tillåter.

Igår fick jag reda på från min arbetskamrat att ett visst japanskt godis säljs här i byn.

Jag blev överdrivet lycklig, eftersom jag ofta sett det på japanska reklamer jag kollar på.

Direkt efter jobbet körde jag dit.

Mitt hjärta gjorde flera glädjeskutt då jag såg det stora utbudet utav dem!

Hallelujah!

Dock hade jag för höga förväntningar... så goda var de inte.

Men nu har jag äntligen testat det!!        

 

 

Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards