BlurredMind

Alla inlägg den 29 april 2015

Av blurredmind - 29 april 2015 01:33

Just nu ligger jag back med mycket.
Det kliar hela tiden i min hjärna, "måste göras!"
Det är bara så att inspirations skalan ligger på minus.
Skall säga att jag allt är duktig på att hitta annat att göra som en ursäkt för mig själv.
Planerar in små skitsaker som "åh jag måste hinna handla tvål.."
Proppar vardagen med det förtillfället.
Ändå känner jag inget hysteriskt jobbigt eller svårt inför det jag EGENTLIGEN måste göra (som redan skulle vara klart)
Jag är lugn, rakt igenom själen.
Det rusar upp i tankarna, visst det skulle vara klart idag. Hjärnan triggar mig, men själen(mest kroppen) är inställd på "Ash, det löser sig!"
Jag fightas mellan kropp, själ och förnuft.
Men jag skall ta tag i det. Började REDAN ikväll, alldeles nyss.
Känns stabilt.
Mycket nu, för hela mitt väsen.
But i Will make it. Somehow ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards