BlurredMind

Alla inlägg den 4 juni 2017

Av blurredmind - 4 juni 2017 23:57

Det är fantastiskt hur tomt det kan bli i huvudet, när man väl skall anstränga sig.
Såhär på kvällskvisten tänker man på alla världsliga ting. Gamla minnen flyger en upp i ansiktet.
Enastående lösningar till förra seklets problem stryker förbi.
Spisen och strykjärnet gör sig påminda. Framtida komplikationer tar form..
Egentligen är det bara skit att vara nattmänniska. Hela hjärnan går upp i högvarv. Enastående idéer bildas!
För att sedan krossas av klockans piskande sekundmätare.
Jag behöver en bok, att bara fylla med saker min hjärna kommer på om natten.... Samt behöver jag lära mig rikta energi och tålamod till att skriva ner alla galenskaper.
Klockan är snart inne på ett nytt dygn. Medan jag ligger kvar i sängen med problematiken från barndomen.
(Nu skrev jag bara det för att låta fräckare, min barndom var fin.)
Jag hade mina bekymmer. Med självförtroende, vänner, skola och mobbning med mera.
Men det rör en inte lika mycket i ryggen längre. Live on live on ??
Det hade varit skönt med en god natts sömn. Stänga av allt, huvudet inkluderat och bara få sväva ut i drömmarna.
Jhon blund kom och ta mig! Jag väntar.

Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards