BlurredMind

Direktlänk till inlägg 17 juni 2015

Dansa, kör, minnas

Av blurredmind - 17 juni 2015 19:59

Sitter just nu och myser.

Lyssnar på riktigt go musik, skapar spellistor som jag senare skall bränna till cd.

Sådant här kan jag hålla på med dagen lång.

Älskar att jag senare kommer kunna lyssna på denna grymma musik i bilen.

Det är där syftet ligger, nu blir det diggande, sjungande och dansande i bilen.  

De gånger jag kör sätter jag igång en bra cd, eftersom radion kör samma gamla dängor hela tiden.

Det finns inget som är bättre än att fly iväg med bilen. Om det än så bara är en omväg hem som man kör, för att få mer ensamtid.

Precis det gjorde jag för någon timme sedan.

Jag skulle hämta ut ett paket, så jag hoppade in i min lilla bil, satte igång en bra skiva och körde iväg. Senare då paketet var hämtat tog jag en egen liten omväg hem i regnvädret. Satte åter igen på musik (dock lite högre volym) Sicken Feeling!

 

I paketet låg den lite si så där efterlängtade Halloween kostymen jag fyndade in för en 50 lapp :D

Helt underbar, inte för att jag är bjuden till något Halloween party inom närmaste framtiden. Jag kunde bara inte motstå den skönheten.

Men utifall min kompis skall annordna ett till detta år som i fjol, då är jag redo!

Jag gillar lite ruggiga saker, har alltid gjort.

Som liten valde en kille (som alltd känt mig) att kalla mig för Emo. Detta utslitna ord som allt för många fått skriket efter sig.

Klandra honom kan jag väll inte, jag såg ändå rätt hemsk ut i vissa fall. Ingen hade precis lärt mig hur man använder kajal på bästa sätt. Jag bara smetade på.

 

Denna killen tog jag studenten med i fredags. Ush, det vart tungt.

Efter att ha känt honom sisådär i dagis, sen gått tillsammans i samma klass i 7 skolår, det känns konstigt. Jag är van vid att stöta på honom och slänga kommentarer till varandra.Om t.ex den gången vi var tvugna att spela tillsammans, som huvudrollerna i en skolpjäs. Tja det har gått undan.

Han fick en kram iallafall.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blurredmind - 23 oktober 2017 00:53

Jag rockade loss på löpbandet idag till Sean banans Copacabanana. Inget var omöjligt under dessa minuterar. Det var som att jag blev besatt. Allt fungerade så rytmiskt väl med mina steg och jag fick en väldans feeling. På löpbandet har man ett föns...

Av blurredmind - 5 juni 2017 19:47

I bilen på mataffärens parkering. Utan att veta varför jag har tagit mig hit. Jag behöver inte handla. Varför jag är tom i skallen med en nedstämd känsla är också ett mysterium. Dagen på jobbet har gått över förväntan bra. Skrattat och känt glädj...

Av blurredmind - 4 juni 2017 23:57


Det är fantastiskt hur tomt det kan bli i huvudet, när man väl skall anstränga sig. Såhär på kvällskvisten tänker man på alla världsliga ting. Gamla minnen flyger en upp i ansiktet. Enastående lösningar till förra seklets problem stryker förbi. S...

Av blurredmind - 7 februari 2017 21:08

Argh, jag vill hitta på något! Sitter i bilen på en parkering och frustrerar sönder. Jag skall vara ledig 2 dagar framöver. Så jag har tid att sysselsätta mig med något. Men det är just nu, som jag vill hålla igång! Jag vill vara aktiv, jag vill ...

Av blurredmind - 17 januari 2017 00:05

Han ligger där och trycker än. Djupt inpräntad i mitt inre. Jag tycker inte om det, jag vinner inget på det. Han irriterar och skaver. Det finns inga medel som hjälpt. Det har blivit bättre, genom alla år som gått. Men se på fan han finns kvar d...

Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards