BlurredMind

Alla inlägg den 7 februari 2016

Av blurredmind - 7 februari 2016 00:44

Riktigt desperat efter närhet.
Eller ja, någon som bryr sig och tycker om mig snälla krama mig.

Börja älska sig själv, något man får lära sig nu.
Hög tid då man känner hur beroende utav andra man är.
Tänk att få sitta själv och inte känna sig ensam. Inte suktande efter andra.
Att bli självsäkrare.
Det är ledsamt att varje dag på senaste tiden, känna ett behov utav att bli räddad.
Allvarligt talat vill jag bli räddad ifrån mig själv.
Eller ifrån de hemska tankar, röster och impulser växandes inom mig.
Utmattad och trött. Enklaste sättet att beskriva mitt tillstånd.

Presentation


Hej du!
Här tänkte jag skriva av mig lite. Du kanske redan har fått nog av att läsa om elände, lycka och allt mittemellan.
Men jag skriver ändå, läs om du vill, på egen risk. ;)

Jag önskar dig en bra dag, Enjoy your day, it ain`t coming back.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards